EL TEMPS

sábado, 20 de octubre de 2007

Primeres passes...

Bé doncs, aquí comença la meva aventura en el món dels blogs. Com que és "la primera vegada" i tinc poca experiència em limitaré a fer un petit popurrí de cosetes. Més que res per provar com va tot això.

Potser us preguntareu: -¿Per què "noesbrossa"?- Doncs perquè sí... No, es broma. De fet és perquè m'agraden els poemes de Joan Brossa, i perquè després de llegir aquesta "cutrada" us enrecordeu del títol i penseu que no es tracta de més correu brossa... (Buf! Em surt fum del cap de tant pensar...)

I amb això, crec que ja n'hi ha prou per avui i per una primera vegada. I si no us ha agradat, recordeu el que deia J. Brossa:

" Per ser feliç, mortal, camina sempre i oblida"

5 comentarios:

Mireia dijo...

molt bé aquest blog, tu si que t'ho curres. Hauré de canviar el meu perquè quedaré fatal!!!

Maribel dijo...

Mireia no canviis el teu pq encara no l'he pogut llegir, i estic super intrigada.
Però tens raó, jo hauré de canviar el meu perquè aquest paio va de llest amb una currada com aquesta...jajjaja
Maribel (no t'enfadis eh Toni)

Andrea dijo...

Madre miaaa!!! com t'ho curras, no??? Tu tb ets profe de filo??? ;) M'agrada molt la frase que has possat al final, es super ideal!
Noies, no canvieu el blog si us plau!
Ptonets!

Montse.G.C. dijo...

ho torno a intentar.
sembla mentida que s'hagi de fer un curs per conéixer les aficions dels companys.
Hole! el teu bloc

xose diaz dijo...

no és cap brossa, no!
molt xulo i molt currat!

vinga! ara cal carregar-lo de ocntingut: fotos, textos, vídeos, etc.

aviam si aconsegueixis que es vegin tots els comentaris al mateix blog, sense haver d'entrar a fer-ne un de nou.

quin èxit de públic!